Tööriist toimib analoogselt poes müüdavaga. Ainult, et seda tuleb enne kasutamist kalibreerida ja ta on umbes 30 korda odavam, kui kõige odavam poes müüdav analoogne tööriist. Kalibreerimiseks on sel kolm puidukruvi, millega on (tagavara) jalgratta tagatelg lauajupi külge kruvitud. Kõigepealt tuleb tööriist kinnitada seda telge pidi jalgratta tagumise käiguvahetaja riputuskronsteini külge. Seejärel mõõta ühe laua otsa ja raami vaheline kaugus. Pöörata lauajuppi ümber telje 180 kraadi ja mõõta raami sama punkti kaugus lauajupi teisest otsast. Nii saab teada, kas telg on lauajupi suhtes 90 kraadise nurga all. Nurka saab muuta, kui pingutada üht paremal pool olevat kruvi, samal ajal teist lõdvendades. Vasakpoolne kruvi on lõtku ära võtmiseks. Kruvid on siis selleks puusse keeratud natuke viltu. Tuleb reguleerida nii, et telg oleks laua serva suhtes täpselt 90 kraadi. Edasi toimida nii, nagu tavalise käiguvahetaja riputi rihtimistööriistaga. Ainult et kronsteini painutamiseks ei saa kasutada lauda õlana, tuleb hoida teljest. Kuid see kronstein on nii pehmest alumiiniumist, et ilusti saab painutada ka telje otsast kinni hoides. Kronsteini rihtimiseks mõõdetakse tööriista (laua otsa) ja ratta velje vaheline kaugus ventiili koha pealt. Vähemalt kolmes ratta positsioonis. 3 positsiooni korral pööratakse ratast ja tööriista ühe kolmandiku jagu iga mõõtmise jaoks edasi. Kaugus peab alati sama olema, kui on erinev, tuleb käiguvahetaja kinnituskronsteini vastavalt painiutada.
Kindlasti pole see tööriist nii mugav kasutada nagu poes müüdav, aga see-eest on keskkonnasõbralik, sest kõik selle osad on taaskasutatavad. Ja teinekord võib olla kiirem ja odavam ise töö ära teha isegi sellise tööriistaga, kui et hakata jalgratast kusagile kaugele rattaremondikotta tarima.
Hardi, 2020